Controversée (idag skriver jag en rubrik på franska. Jag är cool.)

Det känns som jag har fastnat lite i ett ungkarlsliv, eller ungmö kanske, ungmö borde det ju vara. Mest logiskt. Då menar jag matmässigt och inget annat (FAKTISKT!!!). Tunbrödrullar och räksallad och fiskbullar och ätahosandra och fryspizza (till mitt försvar så är det billigt och jag gillar att köpa klänningar. Jag får väl skylla mig själv). 

Hade stora planer att återuppliva mitt forna jag som faktiskt orkar att laga mat. Fylld aubergine var min plan. Men det börjar luta åt fiskbullar. Där sket det sig liksom..
Men det underbara med att ha flugit ur boet är att INGEN BRYR SIG!! Det är ändå bara jag som ska äta, så nu gör jag fan fiskbullar och skiter att diska!!!! Känner mig så sjukt kontroversiell just nu. Helt syyyyykt!

Kommentarer
Postat av: fridikli

varför händer det ingenting hoho

2011-09-21 @ 21:46:12
URL: http://frajzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0