En nästan intressant blogg?

Okej, meningen är att jag ska skriva en massa intressanta saker om mat och mina kulinariska äventyr. Så mycket äventyr man kan ha i ett kök på typ 0,7 kvadratmeter. Just nu är största utmaningen att inte tappa någonting på golvet , vilket har visat sig vara rent av omöjligt för mig. Dagens köksutrustning som har kommit i närkontakt med mitt golv, är en stekspade och en bit fläskytterfilé... Men lite skit rensar magen som flickan sa!

Idag blev det iallafall någon form av fin/fulmiddag. Snabbnudlar med fläskytterfilé. Men lyckades få till det med lite groddar och kokosmjölk, så min kära vän Sophie blev slutligen bjuden på Stekta Nudlal med Fläsk, eller, ja typ iallafall. Men en sak är säker, kokosmjölk är Guds gåva till människan!
Så dagen tillägnas helt och hållet till Kokosmjölk.


Kommentarer
Postat av: Kattis =)

Hahaha, det låter ju lysande, du är redan mästare på sju-sekunders-regeln ser jag: Om det inte har legat på golvet längre än sju sekunder så gör det inget!!!

Många kramar Kattis

2010-11-07 @ 21:58:59
URL: http://kockkattis.blogspot.com
Postat av: Sophie

Det var jättegott!!!!!! Och jag var så glad, för jag var så hungrig!

2010-11-07 @ 23:12:32
Postat av: Charlotte.

Å träffsäker! Inte lätt att pricka ett sånt litet golv! Ska följa dej och se om man får nån matinspiration!

2010-11-08 @ 09:01:34
URL: http://ateljesvartvitt.blogspot.com
Postat av: Mauro:

Bra jobbat kära dotter ...

2010-11-08 @ 09:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0